سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ملک در بشیکتاش استانبول 1

اگر قصد خرید ملک در بشیکتاش استانبول  را دارید ابتدا باید با فرهنگ و آداب و رسوم این محله بیشتر آشنا شوید. خرید ملک در بشیکتاش استانبول  یکی از مناطق قدیمی و جذاب استانبول است که از شمال با منطقه ساری یر و شیشیلی ، از جنوب با بی اوغلو، از شرق با بسفر و از غرب با کائیت هانه همسایه است. این ناحیه از شهر استانبول دارای مناطق گردشگری زیادی است که در قسمت اروپایی استانبول و در تنگه بسفر قرار دارد. خرید ملک در بشیکتاش استانبول  در زبان ترکی به معنای گهواره سنگی است. این منطقه دارای امکانات فرهنگی هنری زیادی است که از آن ها می توان به 12 سالن تئاتر،18 گالری هنری و 8 سالن سینما اشاره کرد همچنین دانشگاه های بغازچی ، گالاتاسارای و دانشگاه فنی یلدیز در این ناحیه قرار دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا هر چه بیشتر با این منطقه از استانبول آشنا شوید.

معرفی بشیکتاش استانبول

 تاریخچه بشیکتاش|خرید ملک در بشیکتاش استانبول 

منطقه بشیکتاش در دوران حکومت بیزانس روستای کوچکی در خارج از دیوارهای شهر بود. پس از فتح این منطقه توسط عثمانی ها این محله به مکان مناسبی برای پهلو گرفتن قایق ها تبدیل شد  و نام آن از دیپلوکیونیون به بشیکتاش تغییر یافت که این مساله باعث رونق گرفتن و پیشرفت در بشیکتاش شد. ساخت کاخ دولمه باغچه در این منطقه نقطه ی عطفی در تاریخ این شهر محسوب می شود. با ساخت این کاخ پیشرفت های چشمگیری در بشیکتاش حاصل شد و تبدیل به مرکز اداری امپراطوری عثمانی گردید.

 جاذبه های گردشگری منطقه بشیکتاش استانبول|خرید ملک در بشیکتاش استانبول 

کاخ دلمه باغچه: تاریخ ساخت این کاخ به سال 1879 برمی گردد. کاخ دلمه باغچه بزرگترین کاخ ترکیه است و توسط حسن حسنو پاشا وزیر دریا داری عثمانی در آن زمان ساخته شده و به عنوان مرکز اداری امپراطوری عثمانی شناخته می شد. کاخ دلمه باغچه امروزه به عنوان یکی از موزه های ملی ترکیه شناخته می شود و دارای 300 اتاق است. در طراحی داخلی این کاخ به دستور امراطور عثمانی حدود 35 تن طلا و کریستال به کار برده شده است. معماری این کاخ ترکیبی از معماری روکوکو و نئوکلاسیک با معماری سنتی عثمانی است و کلکسیونی از نقاشی های رنگ و روغن در آن به چشم می خورد.

مسجد اورتاکوی: این مسجد با معماری باشکوهی که دارد یکی از محبوب ترین مناطق دیدنی استانبول است. مسجد اورتاکوی در کرانه ی غربی تنگه سفر و در منطقه بشیکتاش واقع شده است. با توجه به اسناد ومدارک باقی مانده نام اصلی این مسجد، مسجد سلطان عبدالمجید است که در بین سال های 1854 تا 1856 توسط ایشان ساخته شده است. این مسجد آخرین بار در سال 2014 بازسازی شده است و با توجه به قرارگیری آن در کنار تنگه بسفر زیبایی آن را دوچندان می کند.

 

خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول خرید ملک در بشیکتاش استانبول