سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ملک در کسلک استانبول

خرید ملک در کسلک استانبول یکی از محله های مهم استانبول است که دخرید ملک در کسلک استانبول واقع شده که این منطقه در بخش اروپایی استانبول قرار دارد. این محله در حال ترقی است و دسترسی خوبی به مراکز اداری شهر دارد و همچنین شرکت های بین المللی زیادی در آنجا فعالیت دارند. خرید ملک در کسلک استانبول به عنوان مرکز اداری استانبول شناخته می شود. علاوه بر آن امکاناتی مانند مدارس و دانشگاه های با کیفیتی در این منطقه قرار دارد و همچنین فروشگاه های بزرگ با برندهای معروف دارد.

خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول 

آسمان خراش ها و ساختمان های لوکسی در این محله ساخته شده و دسترسی به بیمارستان های درجه یک به آسانی میسر است. به همین دلایل خرید ملک در این محله به دلیل امکاناتی که گفته شد از هر لحاظ مناسب است.

خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول 

منطقه مسلک استانبول

اتباع خارجی زیادی به دلیل قرار گیری شرکت های بین المللی و دسترسی به انواع بانک ها در این محله ساکن هستند. قیمت ملک در این منطقه نسبت به سایر مناطق گران تر است و از محله های لوکس استانبول به شمار می رود. مسلک در نزدیکی مناطق شیشلی ، ساییر و لونت واقع شده است. به گونه ای که شما فقط چند دقیقه با میدان تاکسیم فاضله دارید. از مزایای دیگر مسلک دسترسی آسان به شبکه حمل و نقل استانبول است. این محله دارای خطوط اتوبوس و مترو می باشد و امکان سفر به مناطق مختلف شهر به راحتی برای شما میسر می باشد.

خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول 

اگر قصد خرید خانه و سرمایه گذاری در استانبول را دارید، اطلاعات کاملتر را در صفحهخرید ملک در کسلک استانبول میتوانید مطالعه نمایید.

مکان های دیدنی مسلک|خرید ملک در کسلک استانبول 

کاخ مسلک|خرید ملک در کسلک استانبول : کاخ مسلک استانبول ترکیبی از چندین قصر است که در زمان سلطان عبدالعزیز (1861-1861) ساخته شده است. کاخ مسلک در دوره عثمانی ساخته و در تقاطع های اوستینیه و ترابیا در خیابان بیوکودره در استانبول واقع شده است ، این بنا در زمان سلطان محمود ساخته شده است و پس از اتمام تمهیدات لازم در زمان سلطنت عبدالعزیز دوم، شکل امروزی آن نمایان شد. از قصر عبدالعزیز مسلک به عنوان یک شکارگاه و استراحتگاه استفاده می شد. بخش های مختلف این قصر عبارتند از: قصر همایون، قصر قدیر و پاسالار و قصر چادر و لیمونلوک.

جنگل بلگراد|خرید ملک در کسلک استانبول : این جاذبه ی طبیعی در 15 کیلومتری شمال غربی استانبول قرار دارد و با توجه به طبیعت بکر و حیات وحشی که دارد گردشگران زیادی را به خصوص در فصل تابستان به سمت خود جذب می کند، این جنگل می‌تواند با خنکای خود پناهگاه خوبی برای فرار از گرما باشد. در دوران سلطان سلیمان، جنگل بلگراد موقعیت استراتژیک مهمی داشت چون منبع اصلی تامین آب شهر محسوب می‌شد.

امروزه بازدیدکنندگان قبل از رسیدن به این جنگل، قنات هایی را مشاهده می کنند که در گذشته با استفاده از آن ها آب را به مناطق مختلف شهر انتقال می دادند. آب از چشمه‌ها و رودخانه‌های متعدد در جنگل به داخل شهر کانال‌کشی شده بود. خرید ملک در کسلک استانبول با گذشت زمان و افزایش تقاضا، سدی در این جنگل بنا شد. امروزه در استانبول 7 سد خمیده وجود دارد که با توجه به رشد بالای جمعیت در این شهر ممکن است به زودی دیگر پاسخگوی نیاز ساکنین نباشد.

باغ آتاتورک|خرید ملک در کسلک استانبول : باغ آتاتورک در واقع یک باغ گیاه شناسی است که در داخل جنگل بلگراد واقع شده است.خرید ملک در کسلک استانبول  این باغ در سال 1916 تاسیس شده است و مساحت آن در حدود 300 هکتار است و بیش از دو هزار نوع گیاه بومی و خارجی را در خود جای داده است.

هتل هیلتون|خرید ملک در کسلک استانبول : همانطور که قبلا اشاره کردیم محله مسلک بسیار لوکس و مدرن است و هتل هیلتون یکی از بهترین هتل های استانبول است. هتل پنج ‌ستاره هیلتون در شهر استانبول و در مرکز منطقه تجاری مسلک واقع شده ‌است.خرید ملک در کسلک استانبول  در این منطقه مراکز تجاری و تفریحی بسیاری قرار دارد. مرکز خرید معروف «استینیه پارک» چند دقیقه تا هتل فاصله دارد. همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو، هتل از دسترسی راحتی به دیگر نقاط شهر همچون میدان تکسیم و غیره برخوردار است.

اتاق‌ها طراحی داخلی زیبایی داشته و با سبکی مدرن چیدمان شده‌اند. ضمن اینکه از امکانات کامل رفاهی هم برخوردار هستند. خرید ملک در کسلک استانبول  برای مثال می‌توان به سیستم تهویه‌ مطبوع، تخت‌خواب‌های استاندارد و راحت، تلویزیون مسطح، فضای نشیمن، تجهیزات چای و قهوه و مینی‌بار اشاره کرد. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه خود داشتید می‌توانید آن را در گاوصندوق اتاق خود نگهداری کنید. حمام اختصاصی لوکس به‌ همراه سشوار و لوازم ‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است.

مزایای خرید ملک در کسلک استانبول 

خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول خرید ملک در کسلک استانبول