سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ملک در باهچه شهیراستانبول

در این مقاله به طور مفصل در مورد منطقه خرید ملک در باهچه شهیراستانبول  که به آن باغچه شهیر نیز می گویند، با شما صحبت خواهیم کرد تا در صورتی که قصد خرید ملک در باهچه شهیراستانبول  را دارید با آداب و رسوم این منطقه بیشتر آشنا شوید. تا انتهای این مقاله با ما درخرید ملک در باهچه شهیراستانبول  همراه باشید.

خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول 

منطقه باهچه شهیر 5 کیلومتر مربع وسعت دارد و در شمال غرب قسمت اروپایی استانبول و 6 کیلومتری مسیر کانال جدید استانبول واقع شده است. این منطقه یکی از مناطق هشتگانه شهرستان باشاک شهیر است و بسیار زیبا و سرسبز می باشد. باهچه شهیر، از جنوب با دریای مرمره 12 کیلومتر و از شمال با دریای سیاه 30 کیلومتر فاصله دارد.

خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول 

باهچه شهیر استانبول

مدتی است که این منطقه در حال رشد و پر از آرامش به دلیل سرسبزی و زیبایی بیش از حد خود، به شدت مورد توجه خریداران ملک و مسکن و سرمایه گذاران قرار گرفته است. داشتن قیمت های متنوع و متناسب باعث شده است که منطقه باهچه شهیر استانبول مورد توجه تمامی افراد اعم از عادی و ثروتمند قرار بگیرد و محبوب همه شود.

اگر به دنبال سرمایه گذاری در ترکیه هستید توصیه میکنیم مطالب خرید ملک در باهچه شهیراستانبول  و خرید ملک در باهچه شهیراستانبول  را از دست ندهید.

ویژگی های منطقه خرید ملک در باهچه شهیراستانبول 

منطقه باهچه شهیر استانبول ویژگی های زیادی دارد و همین ویژگی ها باعث شده اند به منطقه ای پرطرفدار و دوست داشتنی تبدیل شود. در زیر به این ویژگی ها اشاره کرده ایم.

خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول خرید ملک در باهچه شهیراستانبول