سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ملک در باهچه شهیر استانبول

خرید ملک در باهچه شهیر استانبول 

خرید ملک در باهچه شهیر استانبول  به دلیل داشتن قیمت مناسب بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.خرید ملک در باهچه شهیر استانبول  اخیرا ایرانی های زیادی در این منطقه ملک خریداری کرده اند زیرا هم دارای ویلاهای بسیار مدرن و شیکی است و هم از نظر اقتصادی ارزش بالایی دارد. قیمت هر متر آپارتمان در این منطقه زیبا و سرسبز از 3 هزار لیر شروع می شود و تا 10 هزار لیر ادامه دارد.خرید ملک در باهچه شهیر استانبول  البته این قیمت گذاری به قدمت و سن ساختمان و امکانات رفاهی داخل آن بستگی دارد.

خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول 

منطقه باهچه شهیر جزء مناطق لوکس و خیلی گران قیمت ترکیه به حساب نمی آید اما پروژه های ساختمانی و مسکونی زیادی در این منطقه در حال انجام هستند و روز به روز به تعداد ساختمان های موجود در منطقه باهچه شهیر اضافه می شود. آرامش و راحتی این منطقه به هزاران مزیت مناطق دیگر می ارزد و بسیار ارزشمند است.

خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول 

قیمت خانه در باهچه شهیر استانبول

جالب است بدانید کمترین قیمت مسکن در استانبول مربوط به منطقه ای به نام Esenyurt است که به طور متوسط قیمت هر متر مربع در آن، 2.209 لیر می باشد و گرانترین قیمت مسکن نیز مربوط به منطقه بشیکتاش است.

منطقه باهچه شهیر خیلی لوکس و شیک نیست اما از نظر زیبایی و سرسبزی رتبه بالایی دارد. این منطقه در حال توسعه را می توان در دو کلمه “زندگی سبز” نیز خلاصه کرد. منطقه باهچه شهیر از نظر آرامش و امنیت فوق العاده است و بسیار آرام و ساکت می باشد. خانه های موجود در این منطقه اصولا 1 تا 5 خوابه هستند و مورد پسند خانواده ها واقع می شوند.

مکان های جذاب و دیدنی باهچه شهیر استانبول|خرید ملک در باهچه شهیر استانبول 

در زیر چند مورد از مکان های جذاب و دیدنی منطقه باهچه شهیر استانبول را نام برده ایم.

– دریاچه مصنوعی باهچه شهیر|خرید ملک در باهچه شهیر استانبول این دریاچه دارای 30 هزار متر مربع وسعت است و یکی از جاهای دیدنی این منطقه محسوب می شود. آخر هفته ها و در طول تابستان افراد زیادی برای گذراندن اوقات فراغت خود به این دریاچه می آیند. این دریاچه چشم انداز زیبایی دارد و دارای پیاده روهای وسیعی است که اکثرا در آنها کنسرت برگزار می شود.

– پارک جنگلی ساملار|خرید ملک در باهچه شهیر استانبول این پارک جنگلی بیش از 50 هزار هکتار مساحت دارد و به شدت برای ساکنین قسمت اروپایی استانبول جذاب است. این پارک طبیعت بسیار زیبایی دارد و دارای گونه های مختلف گیاهی و جانوری است. پارک جنگلی ساملار برای پیک نیک و پیاده روی بسیار مناسب است و پیشنهاد می شود.

– دریاچه کوچک چکمجه|خرید ملک در باهچه شهیر استانبول منطقه باهچه شهیر در شمال این دریاچه قرار گرفته است. این دریاچه 14 متر مربع مساحت دارد و طلوع خورشید در آن منظره فوق العاده زیبایی به وجود می آورد. بسیاری از جشن های سالانه مانند جشن سال نو و جشنواره های فرهنگی و هنری در اطراف این دریاچه برگزار می شود. هر سال پرندگان مهاجر زیادی نیز به این دریاچه زیبا و منحصر به فرد مهاجرت می کنند.

 

خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول خرید ملک در باهچه شهیر استانبول