سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ملک در ساریر استانبول

مکان های جذاب و دیدنی ساریر استانبول|خرید ملک در ساریر استانبول 

منطقه ساریر استانبول دارای اماکن زیبا و مراکز دیدنی زیادی است. ما در زیر به مکان های جذاب و دیدنی موجود در این منطقه اشاره کرده ایم.

جاذبه های ساری یر

محله های ساریر استانبول|خرید ملک در ساریر استانبول 

منطقه ساریر استانبول دارای 38 محله است که در زیر به 7 تا از مهم ترین آنها اشاره می کنیم.

  1. محله امیرگان|خرید ملک در ساریر استانبول : یکی از محله های قدیمی است که عثمانیان در آن رفت و آمد می کردند. بر روی تپه های سرسبز و زیبای این محله عمارت های لوکس و شیکی وجود دارد. موزه سابانچی در این محله قرار دارد.
  2. محله رشید پاشا|خرید ملک در ساریر استانبول : این محله در بالای تپه امیرگان واقع شده است و مرکز خرید ایستینیه پارک در آن قرار دارد.
  3. محله ایستینیه|خرید ملک در ساریر استانبول : این محله یک بندر ماهیگیری است و دارای ویلاهای لوکسی می باشد که در مجاورت کوه های سرسبز قرار دارند.
  4. محله ینی کوی|خرید ملک در ساریر استانبول : این محله دارای ویلاهای لوکس و قدیمی زیادی است که در کنار دریا واقع شده اند. این محله یک دهکده ی قدیمی است که یادآور استانبول قدیم می باشد.
  5. محله ترابیا|خرید ملک در ساریر استانبول : یکی از محله های درجه یک این منطقه است و رستوران های سنتی و دریایی بسیاری دارد.
  6. محله بویوک دره|خرید ملک در ساریر استانبول : در قدیم یکی از محله های آروم و خلوت بوده اما امروزه آپارتمان های گران قیمت زیادی در این محله ساخته شده است. موزه ی صدبرک خانوم در آنجا قرار گرفته است.
  7. محله باحچه کوی|خرید ملک در ساریر استانبول : این محله یکی از روستاهای شمالی می باشد و جنگل بلگراد در این قسمت قرار گرفته است.

معرفی محله های ساری یر استانبول

منطقه ساریر استانبول یکی از زیباترین و شیک ترین مناطق ترکیه می باشد که افراد ثروتمند و پولدار زیادی این منطقه را برای زندگی انتخاب می کنند. خرید ملک در ساریر استانبول امروزه این منطقه لوکس مورد توجه افراد زیادی برای سرمایه گذاری وخرید ملک در ساریر استانبول  قرار گرفته است. رشد ملک در این منطقه روند صعودی دارد.

خرید ملک در ساریر استانبول خرید ملک در ساریر استانبول خرید ملک در ساریر استانبول خرید ملک در ساریر استانبول خرید ملک در ساریر استانبول خرید ملک در ساریر استانبول 

منطقه ساریر رستوران های دریایی بسیار زیبایی دارد و دارای طولانی ترین خط ساحلی است.خرید ملک در ساریر استانبول  بسیاری از توریست ها برای سفر در ایام تعطیل این منطقه خوش آب و هوا و زیبا را انتخاب می کنند و البته خود ترک ها نیز در آخر هفته ها برای پیاده روی و وقت گذرانی به این منطقه می آیند و از فضای فوق العاده و بی نظیر آن استفاده می کنند.

خرید ملک در ساریر استانبول خرید ملک در ساریر استانبول خرید ملک در ساریر استانبول خرید ملک در ساریر استانبول خرید ملک در ساریر استانبول خرید ملک در ساریر استانبول خرید ملک در ساریر استانبول خرید ملک در ساریر استانبول خرید ملک در ساریر استانبول خرید ملک در ساریر استانبول خرید ملک در ساریر استانبول خرید ملک در ساریر استانبول خرید ملک در ساریر استانبول