سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ملک در استانبول2

منطقه ساری یر در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد و در اصل یک دهکده ماهیگیری محسوب میشده است. در ساحل این منطقه عمارت های قدیمی که متعلق به سفارت خانه ها و یا مردم عادی است و همچنین رستوران های دریایی قرار دارند. یک راه باریک که انشعابی از بویوک دِره است از میان جنگل و قنات ها می گذرد و به ساحل های مشهور کیلیوس واقع در دریای سیاه می رسد. ساری یر و رومِلی کاواگی آخرین نقطه ای است که قایق های مسافربری و قایق های تفریحی در طول سفرشان در آن توقف می کنند.

محبوبیت این دو منطقه به خاطر رستوران های دریایی آنها است و آنادولو کاواگی که در ساحل روبه رویی واقع شده در هنگام تعطیلات بسیار شلوغ می شود. تپه های هر دو طرف پوشیده از جنگل های سرسبزی است. در محله ساری یر استانبول هر چیزی که بخواهید وجود دارد از جمله تفریحاتی مانند پارک، موزه، مراکز خرید، سینما و … . و یا خدماتی مانند پمپ بنزین، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی، بانک، هتل هل و کاروانسراها و … .

 خرید ملک در استانبول  خرید ملک در استانبول  خرید ملک در استانبول  خرید ملک در استانبول  خرید ملک در استانبول  خرید ملک در استانبول 

محله باحچه شهیر

محله باهچه شهیر (باغچه شهیر) با وسعت تقریبی 5 کیلومترمربع، یکی از محله های هشتگانه شهرستان باشاک شهیر می باشد که در منطقه شمال غرب قسمت اروپایی استانبول واقع شده است. اتوبان شرق به غرب تم (TEM)  از جنوب این محله زیبا می گذرد. محله باهچه شهیر (Bahçe?ehir)که در گذشته یک مکان ییلاقی بود، اولین شهرک اقماری استانبول است که در سال 1994 پایه ریزی گردید. پلان شهری منطقه باهچه شهیر بر اساس الگوبرداری از شهرک های موجود قاره ی سبز و منازل به سبک ساختمان و ویلاهای اروپایی، با رعایت استاندارد های جهانی ساخته شده اند.

با خرید ملک در استانبول و در این محله شهر به امکانات فرهنگی و هنری و ورزشی مختلفی دسترسی ساده تری خواهید داشت.  مرکز فرهنگ و هنر باهچه شهیر که به شکل یک ساختمان مدرن طراحی شده است، شامل یک سالن ارکست 40 متر مربعی، پارکینگ داخلی و خارجی، و یک آمفی ­تئاتر با گنجایش 1200 صندلی است.

 خرید ملک در استانبول  خرید ملک در استانبول  خرید ملک در استانبول  خرید ملک در استانبول  خرید ملک در استانبول  خرید ملک در استانبول  خرید ملک در استانبول