سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ملک در ببک استانبول 1

اگر شما قصد خرید ملک در ببک استانبول را دارید میبایست با فرهنگ مردم این محله بیشتر آشنا شوید. ما در ادامه به شما کمک میکنیم تا رسومات، آداب و فرهنگ منطقه خرید ملک در ببک استانبول را بیشتر بشناسید.

خرید ملک در ببک استانبول یکی از محله های منطقه بشیکتاش است که در ساحل اروپایی تنگه بسفر استانبول قرار گرفته است. ببک در لغت به معنای “کودک” است و دلیل نامگذاری این محله مشخص نیست. این محله همواره جزو انتخاب های ثروتمندان و افراد مشهور برای خرید خانه بوده است.

با توجه به قرارگیری این محله در ساحل تنگه بسفر می توانید از مناظر زیبا و آب و هوای دلنشین این محله لذت ببرید. پارک بزرگ ببک در این محله واقع شده و کلی رستوران و کافه و مراکز خرید این محله را به انتخاب اول برای زندگی در استانبول تبدیل کرده است.

همچنین قدم زدن در کنار دریا و در امتداد تنگه بسفر می تواند بسیار لذت بخش باشد. ببک خلیج عمیق و گسترده ای دارد که دیدگاه خیره کننده ای از بسفر را در هر دو جهت ارائه می دهد.

بدیهی است، در قرن نوزدهم، اسطورهای عثمانی، مکان ایده آل ببک را برای ساخت خانه های تابستانی و قصر خود انتخاب کردند. محله ببک بشیکتاش استانبول شامل یک بندر کوچک برای پهلوگیری قایق‌ های لوکس تفریحی و شخصی نیز می باشد. با ساخت و ساز ویلاهای بیشتر و رستوران‌ های متعدد، این منطقه از بشیکتاش استانبول به رشد و پیشرفت خودش در آینده در مقام یک منطقه مسکونی دنج و خوش‌ نشین ادامه خواهد داد.

محله ببک

خرید ملک در ببک استانبول را می توان جزو گران قیمت ترین محله های ترکیه به شمار آورد. این محله دارای خانه ها، آپارتمان ها و ویلاهای لوکس و بسیار زیبایی است که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. همین امر سبب شده است تا بسیاری از افراد برای خرید خانه در ببک استانبول اقدام کنند.

در ادامه با ما درخرید ملک در ببک استانبول همراه باشید تا هر چه بیشتر با ببک استانبول آشنا شوید.

تاریخچه ببک

خرید ملک در ببک استانبول یکی از مناطق مورد علاقه پادشاهان عثمانی بود زیرا این محله به خاطر قرار گرفتن در مجاورت سواحل تنگه بسفر توانسته بود از طبیعت زیبایی برخوردار شود. همین موضوع باعث شده بود تا پادشاهان عثمانی از این منطقه برای گذراندن فصل تابستان از این محله و آب و هوای مناسبش استفاده کنند. از اواسط قرن نوزدهم میلادی دیگر ببک تنها محله ای برای گذراندن تعطیلات تابستانی نبود بلکه به منطقه ای تفریحی برای تمام فصول تبدیل شده بود.

نکته جالبی که در مورد این محله وجود دارد افرادی بودند که در آنجا ساکن شده بودند. در واقع در این محله ملیت هایی چون آمریکایی ، فرانسوی ، انگلیسی و … نیز وجود داشت اما اکثریت افراد آن را مسلمانان تشکیل می دادند و البته به سبب وجود این چند ملیت در خرید ملک در ببک استانبولمی توان امروزه ساختمان هایی بسیار زیبا با معماری های مختلف را مشاهده کرد .

خرید ملک در ببک استانبولخرید ملک در ببک استانبول خرید ملک در ببک استانبول خرید ملک در ببک استانبول خرید ملک در ببک استانبول خرید ملک در ببک استانبول خرید ملک در ببک استانبول خرید ملک در ببک استانبول خرید ملک در ببک استانبول