سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ملک در ببک استانبول 2

مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری ببک| خرید ملک در ببک استانبول

پارک ببک :

خرید ملک در ببک استانبول

این پارک از مهم ترین جاذبه های گردشگری محله خرید ملک در ببک استانبول است. پارک ببک بیش از 110 سال قدمت دارد و با مساحتی در حدود نه هزار متر مربع، پر از درختان چند صد ساله و گیاهان تزئینی است که زیبایی خیره کننده ای به این پارک بخشیده است. مهم ترین بخش های این پارک عبارتند از: زمین بازی، محل استراحت، نقاط نخصوص پیاده روی و محلی برای پیاده روی حیوانات است. این پارک در ساعات ابتدایی صبح به دلیل مراجعه مردم برای پیاده روی و ورزش صبحگاهی بسیار شلوغ می شود.

هایپر مارکت لوکس ماکروسنتر|خرید ملک در ببک استانبول

این هایپر مارکت لوکس و منحصر بفرد تنها در محله‌ های اشرافی شعبه دارد که یکی از آن‌ها در محله ببک است.

کافه کاهوسی |خرید ملک در ببک استانبول

این کافه بیشتر به دلیل صبحانه هایی که در آنجا سرو می شود شهرت دارد و بسیار کافه شیک و خاصی است. کافه کاهوسی جنب پارک شهری و نزدیک ساحل قرار گرفته و این مساله باعث می شود همواره پر از مشتری باشد.

دانشگاه بسفر|خرید ملک در ببک استانبول

دانشگاه بسفر هم که یکی از دانشگاه‌های برتر ترکیه است، در محله ببک استانبول قرار دارد.خرید ملک در ببک استانبول

مرکز خرید TRU |خرید ملک در ببک استانبول

شهر استانبول پر از مراکز خرید با برندهای معروف دنیا است و مناطقی که مراکز خرید در آنجا واقع شده است جزو شلوغ ترین مناطق به حساب می آیند. مرکز خرید TRU به دلیل قرارگیری در محله ی ببک از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا این محله، جزو شیک ترین و بهترین خرید ملک در ببک استانبول می باشد. شما می توانید هر آنچه که نیاز دارید با بالاترین و کیفیت وقیمت مناسب از این مرکز خرید تهیه فرمایید.

 

 

خرید ملک در ببک استانبول خرید ملک در ببک استانبول خرید ملک در ببک استانبول خرید ملک در ببک استانبول خرید ملک در ببک استانبول خرید ملک در ببک استانبول خرید ملک در ببک استانبول