سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول 2

خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول  چه محاسنی دارد؟

فرصت مناسب سرمایه گذاری در بسیاری از پروژه های جدید ساخت و ساز در منطقه.

دسترسی آسان به مسیرهای حمل و نقل:|خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول 

خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول  محل تلاقی سه بزرگراه اصلی استانبول می باشد که از طریق آن ها در سریع ترین زمان می توانید به سایر مناطق شهر دسترسی داشته باشید. یکی از این بزرگراه ها، بزرگراه E-5 می باشد که فرودگاه آتاتورک را به تنگه بسفر متصل می کند. بزرگراه بعدی، بزرگراه E-80 می باشد که از سمت شرق به پل سلطان محمد فاتح می رسد و در نهایت بزرگراه Q-6 که پل سوم استانبول را به فرودگاه جدید متصل می کند. به علاوه خطوط متر و راه آهن هوایی در این منطقه وجود دارد که از دریای مارمارا تا ایکیتلی در نزدیکی بازار استانبول در حال فعالیت هستند.

خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول 

قیمت ملک در باسین اکسپرس

امکانات تفریحی و رفاهی عالی|خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول 

: هتل های زیادی در این منطقه وجود دارند که از جمله آن ها می توان به هتل شرایتون، هتل هیلتون، هتل ماریوت و رادیسون پارک اشاره کرد. همچنین بانک های بزرگ ترکیه مانند بانک کار ترکیه، بامک مردم و بانک واکف دفتر مرکزی خود را در این منطقه مستقر کرده اند. مدارس، دانشگاه ها و مراکز تفریحی زیادی در این منطقه وجود دارند که باسین اکسپرس را به منطقه ای بسیار جذاب برای سرمایه گذاری و اقامت تبدیل می کند.

املاک و آپارتمان های مدرن و متنوع|خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول 

: در کنار جاده باسین اکسپرس آپارتمان های مدرن و زیبایی وجو دارند که با فرودگاه آتاتورک فقط 10 دقیقه فاصله دارند. ساکنان این آپارتمان ها با دسترسی آسان به بزرگراه E-5 بدون معطلی می توانند به نقاط مختلف شهر دسترسی سریع داشته باشند. این آپارتمان ها که در قالب یک مجتمع مسکونی و به شکل یک کشتی ساخته شده است که شامل 110 واحد آپارتمان می باشد. امکانات این مجتمع شامل پارکینگ زیر زمینی، استخر عمومی، امنیت 24 ساعته و امکانات تفریحی متنوع می باشد. شروع قیمت ها در این مجتمع از 67 هزار دلار می باشد.

مطالعه صفحهخرید ملک در باسین اکسپرس استانبول نیز به شما کاربر گرامی پیشنهاد میشود.

مجتمع مسکونی بولوار آتاکنت|خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول 

بولوار آتاکنت یک مجتمع مسکونی با 391 واحد مسکونی در آتاکنت است که در فاصله دو کیلومتری از دریاچه کوچوک چکمجه قرار دارد. این مجتمع به جاده باسین اکسپرس نزدیک بوده و در مقایسه با پروژه های باسین نسبتا ارزان است. محله آتاکنت پروژه های مسکونی زیادی وجود دارد. پروژه بولوار با توجه و نگاه ویژه به مفهوم خانواده طراحی شده‌ است. بنابراین آپارتمان‌ هایی با اتاق خواب‌های متنوع در این مجتمع وجود دارد. این مجموعه شامل 4 بلوک با مساحت  22.274 متر مربع است. ساختمان شهرداری ، بسیاری از مدارس خصوصی و دولتی و فروشگاه در فاصله‌ی نزدیک از این پروژه قرار دارند.  خبر خوب این‌که در پایان سال 2020 یک ایستگاه مترو در جلوی این پروژه افتتاح خواهد شد.

خرید خانه در باسین اکسپرس استانبول

نکته قابل‌ توجه دیگر این پروژه نزدیکی آن به فرودگاه استانبول است. شبکه‌های حمل و نقل در نزدیک بولوار آتاکنت در دسترس است. فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی درون مجموعه وجود دارد. باشگاه تناسب اندام، استخرهای شنای سرپوشیده، اتاق‌های بازی و کافه‌ها برخی از امکانات مورد توجه ساکنان بولوار آتاکنت هستند.” اگر شما به گشت و گذار در  منطقه هالکالی علاقه دارید، این مجموعه، انتخاب بسیار خوبی برای شما و خانواده تان است.”

 

خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول خرید ملک در باسین اکسپرس استانبول